2013. május 20., hétfő

Ami az előbbiből kimaradt...és fontos!

Nem vagyok gyakorlott blogger.
Ezért is maradtak ki ezek a - szerintem - fontos részek a bevezetőből.

Ez egy alternatív, olykor kicsit undeground blog, tehát én szerkesztem, az én személyiségemet tükrözi.
Sokszor nem kímélem a nyomdafestéket és leírom, ahogy gondolom. Ha "csúnya szavakat" olvasol, szoljál be, úgy hagyom...

A főbb irányvonalak, amiről olvashattok: közélet, a  mindennapok, reklám, kis marketing, kisvárosi vs. nagyvárosi gondolkodás, reakciók, indulatok, értetlenkedések, javaslatok, odamondások, aktualitások..

Nem vagyok polihisztor, de véleményem csak lehet mindenről, nem?

Na, ha még kimaradt volna valami...pótolom.


3 megjegyzés:

  1. tudod, hogy bookmarkolva van nalam a blog ugy-e? :D

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem kicsit aktívabb leszel :)

    VálaszTörlés
  3. Ingerhiány miatt szünetelek, de ráéreztél..pontosan most szövögetem a legújabb bejegyzésem..este már olvasható..

    VálaszTörlés